Bérleti díjak

A Városi Ifjúsági Klub terem bérleti díjai 2018. január 1-től a következőkre változnak: 

AZ IFIKLUB kiválóan alkalmas helyszín a következő események megrendezésére:

  • KONFERENCIÁK
  • CÉGES PARTIK
  • CSALÁDI RENDEZVÉNYEK, SZÜLETÉSNAPOK
  • TRÉNINGEK
  • SAJTÓTÁJÉKOZTATÓK
  • FILM- ÉS KLIP FORGATÁSOK
  • SZÍNPADI ELŐADÁSOK

A budaörsi lakcímkártyával rendelkező bérlőinknek 20% kedvezményt biztosítunk ( kizárólag magánszemélyeknek!)

TEREM FOGLALÁSI SZABÁLYOK:

1. Az érdeklődés napjától számított 3 munkanapon belül kell a bérlőnek:

  • véglegesítenie az időpontot, az adatinak a megadásával (amennyiben ez nem történik meg sajnos nem tudjuk biztosítani a termet)
  • eszközbérlés esetén írásban megerősíteni technikai eszközök bérlésének listáját és a pontos teremigényt, amit módosítani utólag nem lehetséges

2. A szerződés aláírására maximum 3-5 munkanap áll a bérlő rendelkezésére, amennyiben ezidő alatt nem jön be az intézmémybe személyesen vagy meghatalmazott képviselő által aláírni akkor a lefoglalt időpont törlésre kerül

3. Nyitvatartási időn ( 14:00-20:00) túl eső bérlési órák esetén a bérleti díjon felül bruttó 10.000 Ft/óra felár fizetendő!

4. Maximum éjfélig lehet bérelni a termeket !

5. Teremfoglalási igényeket a tárgyhót megelőző hónap 15-ig szükséges jelezni felénk, ellenkező esetben sajnos nem tudjuk biztosítani a helyet a kért időpontra!

 

 

Időpont egyeztetéshez keressenek az alábbi elérhetőségeken :

E-mail: info@ifiklub.hu

Telefon: 20/665-8339; 20/ 490-0181